Prima reacţie adversă mai gravă după vaccinare

Un medic de la Spitalul de Pediatrie din Ploieşti este primul din ţară care s-a confruntat cu reacţii adverse mai grave după vaccinarea anti-COVID.Acesta a început să se simtă rău la doar câteva minute de la administrarea serului de imunizare, însă şi-a revenit la scurt timp.Persoana respectivă a manifestat furnicături la bărbie, i s-a înroşit faţa şi a avut o uşoară senzaţie de sufocare, dar şi dureri de cap.Aceste reacţii au apărut la doar câteva minute după administrarea vaccinului, în momentul în care respectiva persoană se afla în camera de supraveghere. Imunologul şi epidemiologul au intervenit imediat, persoana respectivă a fost cooperantă şi după administrarea unor medicamente şi-a revenit complet.Nu au existat alte probleme. Procesul de vaccinare de la Spitalul de Pediatrie din Ploieşti a continuat şi continuă şi astăzi. Până acum în Prahova au fost vaccinate.Un asistent medical din Constanţa a făcut infarct şi a murit la spital. Bărbatul de 48 de ani a fost vaccinat luni, iar marţi noapte i s-a făcut rău. Câteva ore mai târziu a murit în ambulatoriu, la spitalul din Mangalia.

Sursa: Observator

Lasă un răspuns